مرحله 3 بیماری مزمن کلیوی مبتلا به دیابت چگونه به آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله 3 بیماری مزمن کلیوی مبتلا به دیابت چگونه به آن را درمان

شوهر من به عنوان مرحله 3 بیماری مزمن کلیه به دلیل دیابت و فشار خون بالا تشخیص داده شده است. در حال حاضر او ادم در اندام تحتانی خود و کراتینین بالا از 3.1 یا 272 با آلبومین پایین 27. می توانید به من برای درمان آن به شما کمک کند؟
سلام خانم،
در حال حاضر، شوهر خود را در مرحله 3 بیماری کلیه است. در درمانگاه، آن را یک مرحله گذار مهم در تمام مراحل از CKD است. با درمان و موثر در زمان، صدمه به کلیه خود را می تواند معکوس شود. در غیر این صورت، آن را به پیشرفت و در نهایت پایان مرحله نارسایی کلیه خواهد بود که نتیجه نهایی است.
شما می دانید، بر اساس درجه آسیب کلیوی، بیماری مزمن کلیه را می توان به مراحل زیر تقسیم می شوند:
مرحله جبرانی نارسایی کلیه
هنگامی که کمتر از 50٪ از نفرون اختلال شوند، نفرون سمت چپ می توانید کار اضافی برای فیلتر کردن خون انجام دهد. از این رو، سطح کراتینین و سطح BUN نمی افزایش خواهد یافت. در همین حال، بیماران به طور کلی هر گونه علائم بالینی را نشان نمی دهد.
مرحله جبران از نارسایی کلیه
هنگامی که بیش از 50٪ از نفرون اختلال می شوند، کراتینین سرم خواهد به 133-442umol / L (2 ~ از 5mg / دسی لیتر) افزایش می دهد. در این مرحله، بیماران را از تورم، خستگی، بی اشتهایی، کم خونی خفیف و غیره رنج می برند
مرحله نارسایی کلیه
هنگامی که سطح کراتینین می رسد به 442-707umol / L (5-8mg / دسی لیتر)، بیماران را به مرحله نارسایی کلیه به گام. در این مرحله، بیماران کم خونی جدی، عدم تعادل الکترولیتی، علائم در سیستم های مختلف و اندام را تجربه کنند.
مرحله ی ارومیه
در این مرحله، سطح کراتینین خواهد به 707umol / L (8mg / دسی لیتر) افزایش می دهد. در این مرحله، بیماران از علائم جدی در اعضای بدن متعدد و سیستم های مانند نارسایی قلبی، دستگاه گوارش، ریه و غیره رنج می برند
در صورت شوهر خود را، او در مرحله جبران اولیه نارسایی کلیه است. در این مرحله، در حالی که بیش از 50٪ از نفرون اند دچار اختلال شده است، هنوز هم بخشی از نفرون غیر اختلال وجود دارد. بنابراین، مهم است که برای محافظت این بخش از نفرون و تعمیر آن نفرون برگشت پذیر است. در این راه، عملکرد کلیه خود را متوقف خواهد کرد و رو به وخامت تواند بهبود یافته بیشتر است.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: